REGULAMIN SZKOŁY W POWIETRZU POLE&AERIAL STUDIO GDAŃSK
§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy dokument (zwany dalej Regulaminem) jest regulaminem w rozumieniu art. 384 kodeksu cywilnego i określa prawa oraz obowiązki stron w zakresie korzystania z usług szkoły W Powietrzu Pole&Aerial Studio Gdańsk przy ul. Elizy Orzeszkowej 2, 80-208 Gdańsk, reprezentowaną przez przedsiębiorstwo Paula Jaworska ul. Dworcowa 13, 86-105 Terespol Pomorski NIP 559 196 31 63 REGON 341182764 (zwanej dalej Szkołą).
- Niniejszy Regulamin razem z Formularzem rejestracyjnym stanowi Umowę zawartą pomiędzy Klientem, a Szkołą.
- Momentem zawarcia Umowy jest podpisanie przez Klienta Formularza rejestracyjnego, opłacenie karnetu lub kaucji (dotyczy osób uczęszczających z użyciem kart partnerskich) oraz zapoznanie się z Regulaminem.
- Z momentem zawarcia Umowy Klient staje się Uczestnikiem zajęć (zwanym dalej Uczestnikiem).
- Uczestnikiem Szkoły może zostać każda osoba pełnoletnia, mająca pełną zdolność do czynności prawnych. Za pisemną zgodą opiekuna ustawowego Uczestnikiem może zostać osoba małoletnia nieposiadająca pełnej zdolności do czynności prawnych.
- Każdy Uczestnik Szkoły otrzymuje imienny karnet, który zobowiązany jest przedstawić w recepcji Szkoły przed rozpoczęciem zajęć. Użyczenie karnetu osobie trzeciej może skutkować nałożeniem kary w wysokości 1000 zł.
- Opłata członkowska wynosi 10 zł i jest związana z wydaniem Uczestnikowi indywidualnej karty członkowskiej, która stanowi również karnet do Szkoły. Opłata członkowska nie podlega zwrotowi. W przypadku utraty karty członkowskiej Uczestnik ma obowiązek wyrobienia nowej karty członkowskiej w recepcji szkoły oraz uiszczenia opłaty 10 zł.
- Klienci korzystający z kart Medicover Sport/ PZU Sport/ Fit Profit oraz posiadający stałe rezerwacje w grupach również zobowiązani są do posiadania indywidualnej karty członkowskiej o której mowa w pkt 7.
- Wysokość opłat za poszczególne karnety określa cennik Szkoły, który znajduje się na stronie internetowej https://wpowietrzu.pl/cennik/ oraz w recepcji Szkoły.
- Szkoła ma prawo zmiany wysokości opłat za poszczególne karnety, pod warunkiem powiadomienia Uczestnika przed pierwszymi planowanymi zajęciami, na które Uczestnik jest zapisany.
- Karnety są ważne 30 dni od momentu zakupu – wliczając niedziele i święta.
- Uczestnik zobowiązany jest zakupić nowy karnet na ostatnich zajęciach starego karnetu w celu zachowania ciągłości rezerwacji miejsca w grupie. Brak uiszczonej opłaty jest jednoznaczny z rezygnacją z zajęć.
- Karnety wystawiane są imiennie i tylko na jedną osobę, nie ma możliwości ich odstępowania oraz sprzedaży osobom trzecim.
- Uczestnicy zajęć korzystający z kart Medicover Sport/ PZU Sport/ Fit Profit oraz karnetów OPEN posiadający stałe rezerwacje w grupach zobowiązani są do wpłaty kaucji w wysokości 80 zł w momencie dołączenia do zajęć. Z kaucji pobierana jest opłata w wysokości 40 zł w sytuacji kiedy Uczestnik zajęć nie zgłosi nieobecności na zajęciach. Czas na odwołanie zajęć to do 10 godzin przed planowanymi zajęciami. Odwołanie zajęć odbywa się wyłącznie przez Aplikację W Powietrzu. W momencie wyczerpania całej Kaucji, czyli w przypadku 2 nieobecności, zgłoszonych po wyznaczonej wyżej godzinie, Uczestnik zajęć zobowiązany jest do uzupełnienia kwoty Kaucji. Brak wpłaty Kaucji jest jednoznaczny z rezygnacją z zajęć. Niewykorzystana Kaucja podlega zwrotowi w całości w przypadku rezygnacji z zajęć.
- Opłata za karnet nie podlega zwrotowi.
- Uczestnik Szkoły ma gwarancję wykorzystania karnetu tylko w grupie do której jest przypisany, w przypadku samodzielnego odwołania rezerwacji przez Aplikację, Uczestnik sam rezerwuje zajęcia w innym terminie. Szkoła nie gwarantuje miejsc do odrabiania zajęć.
- Uczestnik po wejściu do Szkoły zobowiązany jest okazać karnet w recepcji w celu zweryfikowania obecności. W przypadku braku karnetu uczestnik może zostać obciążony kosztem wejścia jednorazowego. Uczestnicy korzystający z kart partnerskich mają obowiązek dodatkowo posiadania przy sobie dowodu potwierdzającego tożsamość.
- Uczestnik Szkoły powinien przed uczestnictwem w zajęciach zasięgnąć niezależnej opinii lekarza specjalisty odnośnie swojego stanu zdrowia i braku przeciwwskazań do uczestnictwa w zajęciach.
- Ciąża wyklucza uczestnictwo w zajęciach Pole Dance/Exotic/ Aerial Hoop w naszej Szkole. Kobiety w ciąży mogą uczestniczyć w zajęciach Stretching, Twerk, Sexy Dance po wcześniejszej konsultacji z lekarzem i przekazaniu informacji instruktorce.
- W przypadku złego samopoczucia, urazów, kontuzji, wszelkich problemów zdrowotnych Uczestnik powinien poinformować instruktora przed zajęciami.
- Personel Szkoły nie posiada wykształcenia medycznego.
- Uczestnicy, których stan zdrowia w jakikolwiek sposób negatywnie wpływa na ich zdolności umysłowe lub fizyczne nie mają prawa uczestniczyć w ćwiczeniach, zajęciach a także korzystać z urządzeń i usług Szkoły.
§ 2 ZASADY KORZYSTANIA Z USŁUG ORAZ ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI
- Prowadzący zajęcia trener ma prawo ograniczyć liczbę osób na zajęciach lub poprosić Uczestnika o opuszczenie zajęć lub strefy/sali, na której prowadzone są zajęcia w przypadku, gdy:
- Uczestnik nie jest zapisany na liście uczestników zajęć,
- Uczestnik nie wykonuje instrukcji trenera,
- Zachowanie Uczestnika zakłóca przebieg zajęć lub jest w inny sposób niestosowne (bez zwrotu zapłaconych opłat za dane zajęcia),
- Na sali sportowej podczas zajęć mogą przebywać jedynie osoby, które znajdują się na liście uczestników danych zajęć, tj. osoby które dokonały odpowiedniej płatności. Z uwagi na komfort uczestników, rodzice dzieci i inne osoby towarzyszące nie mają prawa przebywać na salach sportowych.
- Zabronione jest korzystanie z usług i urządzeń Szkoły przez Uczestników będących pod wpływem alkoholu, narkotyków, środków mających wpływ na krążenie krwi i metabolizm komórkowy, betablokerów lub środków uspokajających.
- Podczas korzystania z zajęć i urządzeń Uczestnik zobowiązany jest do przestrzegania Regulaminu, a także regulaminów poszczególnych stref, instrukcji korzystania z urządzeń, wszelkich informacji na nich zamieszczonych oraz wskazówek trenerów i personelu Szkoły.
- Jeśli Uczestnik nie ma pewności, jak w prawidłowy sposób korzystać z urządzeń Szkoły – ma obowiązek, przed skorzystaniem z urządzenia, uzyskać wskazówki trenera lub personelu Szkoły.
- Jeśli Uczestnik stwierdzi, że urządzenie jest uszkodzone ma obowiązek powstrzymać się od korzystania z urządzenia oraz niezwłocznie powiadomić trenera lub personel Szkoły o uszkodzeniu.
- Szkoła nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje zdrowotne korzystania przez Uczestnika z urządzeń i usług Szkoły, które wynikają z indywidualnego stanu zdrowia Uczestnika. Uczestnik ma obowiązek dostosować wykonywane ćwiczenia do swego stopnia sprawności oraz stanu zdrowia.
- Uczestnik ma obowiązek niezwłocznego powiadomienia trenera lub personelu Szkoły o każdym wypadku, czy też doznanych urazach, zarówno własnych, jak i innych Uczestników.
- Uczestnik ponosi pełną odpowiedzialność za uszkodzenia lub zniszczenia urządzeń i wyposażenia Szkoły będące wynikiem niezastosowania się do ww. zasad korzystania ze sprzętu jak również niezastosowania się do zaleceń i wskazówek personelu Szkoły.
- Szkoła nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody wyrządzone Uczestnikowi przez innego Uczestnika lub jakąkolwiek osobę trzecią.
- Szkoła udostępnia salę treningową do własnych treningów w ramach OPEN STUDIO, cenę wejścia określa cennik szkoły. Salę treningową można zarezerwować wyłącznie przez Panel Klienta https://wpowietrzu.gymmanager.io/ z wyprzedzeniem do 7 dni kalendarzowych. Bezpłatnego odwołania rezerwacji sali treningowej można dokonać przez Panel Klienta do 10 godzin przed planowanym przybyciem. W przypadku niezgłoszonej nieobecności pobierana jest opłata o równowartości określonej ceny za usługę.
- Uczestnik przyjmuje do wiadomości, że przebieg zajęć oraz ogólny obraz wnętrza Szkoły Pole Dance mogą być utrwalane za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk, a następnie mogą być publikowane na stronie internetowej Szkoły lub w portalach społecznościowych oraz, akceptując Regulamin, wyraża na to zgodę. Uczestnik ma prawo w każdym momencie zgłosić sprzeciw co do opublikowania nagrania obejmującego jego wizerunek, co wyłącza uprawnienie Szkoły do opublikowania takiego nagrania. Uczestnik może zażądać usunięcia już opublikowanego nagrania obejmującego jego wizerunek. W takiej sytuacji Szkoła niezwłocznie po otrzymaniu żądania usuwa nagranie ze wszystkich stron internetowych, na których opublikowała nagranie.
§ 3 PRZECHOWYWANIE PRZEDMIOTÓW NA TERENIE SZKOŁY
- Szkoła nieodpłatnie udostępnia szafki na przechowywanie rzeczy codziennego użytku, z których Uczestnik nie korzysta podczas zajęć.
- Szkoła nie odpowiada za jakiekolwiek przedmioty pozostawione w szafce, które nie stanowią przedmiotów codziennego użytku, jak również dokumenty, biżuterię, telefony komórkowe, pieniądze i inne wartościowe przedmioty.
- Uczestnicy powinni zwolnić szafkę przed wyjściem ze Szkoły. Szafki niezwolnione do chwili zamknięcia Szkoły w danym dniu mogą być otwierane i opróżniane przez personel Szkoły, przy czym Szkoła nie odpowiada za rzeczy tam pozostawione i ma prawo wyzbycia się rzeczy w wybrany przez siebie sposób, a Uczestnik tym samym pozbawiony jest prawa do jakiegokolwiek roszczenia w tym zakresie.
§ 4 ZASADY ZACHOWANIA W SZKOLE
- Uczestnicy zobowiązani są do zachowywania się na terenie całej Szkoły w sposób odpowiedni, tak by nie przeszkadzać innym Uczestnikom.
- Uczestnicy zobowiązani są do poszanowania ogólnie przyjętych norm uprzejmego zachowania. Używanie wulgarnego lub obraźliwego języka jest niedozwolone i może stanowić przyczynę wyproszenia Uczestnika przez personel Szkoły.
- Uczestnicy zobowiązani są zapoznać się, przed rozpoczęciem zajęć, z zasadami dotyczącymi użytkowania i korzystania ze sprzętu oraz stosować się do zasad użytkowania poszczególnych pomieszczeń oraz znajdujących się w nich urządzeń i przyrządów.
- Uczestnicy zobowiązani są do przestrzegania zasad czystości oraz używania ręczników w trakcie ćwiczeń, a także zapewnić higienę i komfort innym Uczestnikom.
- Zabrania się wnoszenia na sale taneczne jedzenia.
- Osoby oczekujące na zajęcia przebywają w miejscach do tego przeznaczonych, tym samym nie zakłócając porządku pracy oraz toku realizowanych zajęć.
- Palenie papierosów, spożywanie alkoholu, stosowanie, środków odurzających i narkotyków, przynoszenie alkoholu, środków odurzających i narkotyków jest zabronione we wszystkich pomieszczeniach Szkoły oraz na terenie całego obiektu przy ul. Elizy Orzeszkowej 2, 80-208 Gdańsk.
- Na terenie Szkoły zabronione jest wywieszanie lub rozdawanie ulotek, a także prowadzenie sprzedaży w jakiejkolwiek formie.
- Zabrania się używania, bez zgody personelu Szkoły, jakichkolwiek urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk.
- Uchylanie się od obowiązków opisanych powyżej przez Uczestnika upoważnia Szkołę do rozwiązania Umowy Członkowskiej ze skutkiem natychmiastowym.
§ 5 KORZYSTANIE Z SZKOŁY PRZEZ OSOBY MAŁOLETNIE
- Uczestnikami Szkoły za pisemną zgodą opiekunów prawnych mogą być małoletni.
- Szkoła nie ponosi odpowiedzialności za wypadki małoletnich będące wynikiem niestosowania się do programu i instrukcji zaleconych przez instruktora i obsługę Szkoły.
- Małoletni poniżej 16 roku życia mogą przebywać na terenie Szkoły tylko pod opieką opiekunów ustawowych.
- Szkoła zastrzega sobie możliwość wprowadzenia innych ograniczeń wiekowych polegających w szczególności na możliwości korzystania z niektórych usług/urządzeń wyłącznie przez osoby pełnoletnie.
- Osoby małoletnie będące Uczestnikami Szkoły, jak i dzieci korzystające z niej pod opieką opiekunów zobowiązane są do przestrzegania wszystkich zasad Regulaminu.
§ 6 ZAJĘCIA W SZKOLE
- W przypadku choroby lub niedyspozycji instruktora w dniu prowadzonych przez niego zajęć Szkoła zastrzega sobie prawo wyznaczenia innego instruktora w zastępstwie bez konieczności uprzedniego poinformowania o tym fakcie uczestników zajęć. W przypadku wcześniejszej wiedzy Szkoły o nieobecności informacja o wyznaczonej nieobecności pojawia się w Aplikacji W Powietrzu przy okienku danych zajęć.
- W sytuacjach losowych Szkoła zastrzega sobie prawo do odwołania zajęć.
- W przypadku gdy w zajęciach grupowych bierze udział mniej niż 6 Uczestników, Szkoła ma prawo do rozwiązania grupy lub przeniesienia jej Uczestników do innej grupy po wcześniejszym powiadomieniu o tym.
- W przypadku wystąpienia pod stronie Uczestnika okoliczności przez niego niezawinionych, które uniemożliwiają mu lub w znacznym stopniu utrudniają realizację postanowień Umowy Uczestnikowi przysługuje prawo renegocjacji z Szkołą zasad realizacji postanowień Umowy Członkowskiej (np. poprzez zawieszenie członkostwa) – każdy przypadek Uczestnika będzie rozpatrywany przez Szkołę indywidualnie.
§ 7 REKLAMACJE
- Reklamacje, związane z zawieraniem umów lub świadczeniem usług przez Szkołę Uczestnik może złożyć w formie pisemnej w recepcji Szkoły lub przesłać na adres mailowy recepcja@wpowietrzu.pl . Szkoła rozpatrzy reklamacje nie później niż w terminie 14 dni od ich otrzymania.
- W szczególnie skomplikowanych przypadkach termin rozpatrzenia reklamacji może ulec wydłużeniu do 45 dni, o wydłużonym terminie rozpatrywania reklamacji wraz z uzasadnieniem Uczestnik zostanie poinformowany w formie pisemnej.
§ 8 POZOSTAŁE POSTANOWIENIA
- W dniach ustawowo wolnych od pracy Szkoła zastrzega sobie możliwość nieudostępnienia pomieszczeń i usług jej Uczestnikom.
- Szkoła może zostać zamknięta na czas konieczny do przeprowadzenia remontów lub zabiegów sanitarnych, a także usunięcia awarii. O planowanych zamknięciach Uczestnicy zostaną powiadomieni z odpowiednim wyprzedzeniem (w dowolnej formie, w tym również przez opublikowanie informacji na stronie internetowej Szkoły lub portalu społecznościowym). Zamknięcie Szkoły z w/w przyczyn nie uprawnia do zwrotu części karnetu, o ile nie przekroczy 10 dni w roku.
- Zabronione jest wprowadzanie zwierząt na teren Klubu.
- Ceny za używanie specjalnego wyposażenia lub za świadczone specjalne usługi niewchodzące w zakres cennika są określane przez Szkołę indywidualnie.
- Ważne informacje są wywieszane na tablicy ogłoszeń w pomieszczeniach Szkoły lub publikowane na stronie internetowej lub portalu społecznościowym.
- Szkoła zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn technicznych, prawnych lub/i organizacyjnych. Zmiana Regulaminu staje się skuteczna w terminie wskazanym przez Szkołę, nie krótszym niż czternaście dni od momentu udostępnienia Uczestnikom zmienionego Regulaminu. Udostępnienie nowego Regulaminu podaje się do wiadomości poprzez:
- wywieszenie ich zmodyfikowanej treści w recepcji, na tablicy ogłoszeń;
- jeżeli zaś zmiana następuje na niekorzyść Uczestnika – poprzez osobiste zawiadomienie Uczestnika (w dowolnej formie, w tym również za pośrednictwem poczty e-mail).
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie stosuje się przepisy prawa cywilnego.